ТДП КОНТРОЛ | ЕООД
ЕИК, град, статус: 204012121, София, действащ
основана: 06.04.2016
регистрация по ДДС: ДА - от 22.08.2016 г.
КИД 2008: 7490 - Други професионални дейности, некласифицирани другаде
състояние в регистъра към 14.04.2024 последна вписана промяна на 27.04.2023 последни финансови данни за 2022
Финансови Трендове
общо приходи
счетоводна печалба
персонал
Средна нетна месечна заплата за 2021 г.
0 лв
Място по приходи в България за 2021 г.
99 055
Ръст/спад на приходите през 2022 г.
-3,9%
Риск от Свръхзадълженост / Несъстоятелност
към 31.12.2022 г.Бърза Ликвидност
към 31.12.2022 г.Финансова Автономност
към 31.12.2022 г.Управление и собственост
Представляващ/и:
ПЕТЯ ПЛАМЕНОВА ПАПУРОВА - управителСобственост:
ПЕТЯ ПЛАМЕНОВА ПАПУРОВА 100% - едноличен собственик на капиталаФинансови данни
Място по Приходи за 2021 г.
сред компаниите | място | от общо | в топ % | промяна |
---|---|---|---|---|
В България | 99 055 | 393 881 | 25,1 % |
-7 026
|
В област София (столица) | 34 997 | 116 667 | 30,0 % |
-2 088
|
В община Столична | 34 997 | 116 667 | 30,0 % |
-2 088
|
По код на икономическа дейност (7490) | 1 293 | 7 182 | 18,0 % |
-113
|
Място по Заплати за 2021 г.
сред компаниите | място | от общо | в топ % | промяна |
---|---|---|---|---|
В България | 227 411 | 236 445 | 96,2 % |
-102 145
|
В област София (столица) | 71 800 | 73 443 | 97,8 % |
-24 441
|
В община Столична | 71 800 | 73 443 | 97,8 % |
-24 441
|
По код на икономическа дейност (7490) | 3 209 | 3 287 | 97,6 % |
-1 123
|
Изменения на Основни Показатели за 2022 г.
показател | изменение |
---|---|
общо приходи | -3,9% |
счетоводна печалба | +75,6% |
EBITDA | +71,4% |
общо активи | +70,6% |
Месечни Нива на Заплати за 2022 г.
вид заплата / персонал | лева |
---|---|
средна нетна месечна заплата | 0 |
средна брутна месечна заплата | 0 |
среден бюджет за месечна заплата | 0 |
средносписъчен персонал за 2022 г. |
Финансови Трендове
общо приходи
счетоводна печалба
персонал
финансови отчети и регистърни данни на компаниите в България
Основни Финансови Данни и Показатели за ТДП КОНТРОЛ | ЕООД
Исторически финансови данни се поддържат от 2008 г. Ако липсва информация за години до 2021 г., вероятно дружеството е спряло дейност в годината, за която са последните финансови данни.
Забележка: Финансовите данни на компаниите се извличат от публикуваните от тях финансови отчети в Търговския регистър. В много редки случаи финансовите данни може да бъдат непълни или неточно извлечени, за което са създадени автоматизирани вътрешни контроли за тяхното откриване, и те се поправят от редактор. Това отнема време с оглед на стотиците хиляди отчети, които всяка година се публикуват в Търговския регистър, като ние поправяме несъответствията от по-големите към по-малките компании. Ако забележите непълноти или неточности във вашите или в други финансови отчети, можете да ни пишете, за да ескалираме приоритета за тяхната корекция.
2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1. общо приходи (хил. лв.)
|
|||||||
2. нетни приходи от продажби (хил. лв.)
|
|||||||
3. разходи за оперативна дейност (хил. лв.)
|
|||||||
4. разходи за персонала (хил. лв.)
|
|||||||
5. счетоводна печалба/загуба (хил. лв.)
|
|||||||
6. EBITDA (хил. лв.)
|
|||||||
7. общо активи (хил. лв.)
|
|||||||
8. дълготрайни активи (хил. лв.)
|
|||||||
9. материални запаси (хил. лв.)
|
|||||||
10. парични средства (хил. лв.)
|
|||||||
11. вземания общо (хил. лв.)
|
|||||||
12. задължения общо (хил. лв.)
|
|||||||
13. задължения към финансови институции (хил. лв.)
|
|||||||
14. собствен капитал (хил. лв.)
|
|||||||
15. средносписъчен персонал (брой)
|
|||||||
16. средна нетна месечна заплата (лева)
|
|||||||
17. нетен марж (%)
|
|||||||
18. възвращаемост на собствения капитал (ROE) (%)
|
|||||||
19. възвращаемост на активите (ROA) (%)
|
|||||||
20. финансова автономност (%)
|
|||||||
21. обща ликвидност (%)
|
|||||||
22. бърза ликвидност (%)
|
|||||||
23. приходи от продажби средно на човек (хил. лв.)
|
|||||||
24. приходи от продажби на 100 лв. оперативни разходи (лева)
|
Виж Оригинални Финансови Отчети от ТР
Година | Документ |
---|---|
2021 | Годишен финансов отчет |
2020 | Годишен финансов отчет |
2019 | Годишен финансов отчет |
2018 | Годишен финансов отчет |
2017 | Годишен финансов отчет |
2016 | Годишен финансов отчет |
виж всички години
Осигурени Лица в НОИ
година | средно год. | мин - макс | яну | фев | мар | апр | май | юни | юли | авг | сеп | окт | ное | дек |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2024 | - | |||||||||||||
2023 | - | |||||||||||||
2022 | - | |||||||||||||
2021 | - | |||||||||||||
2020 | - | |||||||||||||
2019 | - | |||||||||||||
2018 | - | |||||||||||||
2017 | 3,3 | 2 - 5 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 | 5 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 | 2 |
2016 | 0,8 | 1 - 2 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 |
виж всички години
Регистърни данни
"TDP Control" LTD.
204012121
област София (столица), София 1220, район Надежда, ж.к. Надежда 2, ул. Екзарх Стефан 62, ет. 1, ап. 1
06.04.2016
Действащ
7490 - Други професионални дейности, некласифицирани другаде
300 лв
ПЕТЯ ПЛАМЕНОВА ПАПУРОВА - управител
ПЕТЯ ПЛАМЕНОВА ПАПУРОВА 100% - едноличен собственик на капитала
извършване на дейности за осъществяване на техническа поддръжка, диагностика и експлоатация на язовирни стени и на съоръженията към тях, възложени му от собственика с договор; извършване на дейности по мониторинг и превенция на хидротехнически съоръжения; обучение и квалификация на специалисти в областта на хидротехническите съоръжения; извършване на контролно-измервателни дейности по язовирни стени; изграждане на системи за постоянен контрол на хидротехнически съоръжения; съставяне на аварийни планове за действие при работа на язовирните стени и съоръженията към тях в екстремни и аварийни условия; извършване на консултации и експертизи в областта на водите и хидротехническите съоръжения; покупка на стоки и други вещи с цел препродажба в първоначален, преработен или обработен вид; производство, изкупуване, съхранение и преработка на селскостопанска продукция от растителен и животински произход; търговия на дребно в неспециализирани магазини с разнообразни стоки; комисионни, спедиционни...
Виж История на Промените
2023.04.27 Промяна на предмет на дейност
Промяна на предмет на дейност:
извършване на дейности за осъществяване на техническа поддръжка, диагностика и експлоатация на язовирни стени и на съоръженията към тях, възложени му от собственика с договор; извършване на дейности по мониторинг и превенция на хидротехнически съоръжения; обучение и квалификация на специалисти в областта на хидротехническите съоръжения; извършване на контролно-измервателни дейности по язовирни стени; изграждане на системи за постоянен контрол на хидротехнически съоръжения; съставяне на аварийни планове за действие при работа на язовирните стени и съоръженията към тях в екстремни и аварийни условия; извършване на консултации и експертизи в областта на водите и хидротехническите съоръжения; покупка на стоки и други вещи с цел препродажба в първоначален, преработен или обработен вид; производство, изкупуване, съхранение и преработка на селскостопанска продукция от растителен и животински произход; търговия на дребно в неспециализирани магазини с разнообразни стоки; комисионни, спедиционни, превозни и складови сделки; лизинг; търговско представителство и посредничество; продажба на стоки от собствено производство; сделки с интелектуална собственост; хотелиерски, туристически, рекламни, преводачески, информационни услуги и услуги, свързани с осъществяване връзки с обществеността; програмни и импресарски услуги; покупка, строеж и обзавеждане на недвижими имоти с цел продажба и по-нататъшна експлоатация, проектиране и изпълнение на договори с гарантиран резултат (ЕСКО договори), както и всяка друга дейност, незабранена от закона. В случай, че за някоя от посочените по-горе дейности се изисква съответно разрешение или регистрация съгласно българския закон, тази дейност ще бъде осъществявана от дружеството само след получаване на такова разрешение или извършване на такава регистрация.
извършване на дейности за осъществяване на техническа поддръжка, диагностика и експлоатация на язовирни стени и на съоръженията към тях, възложени му от собственика с договор; извършване на дейности по мониторинг и превенция на хидротехнически съоръжения; обучение и квалификация на специалисти в областта на хидротехническите съоръжения; извършване на контролно-измервателни дейности по язовирни стени; изграждане на системи за постоянен контрол на хидротехнически съоръжения; съставяне на аварийни планове за действие при работа на язовирните стени и съоръженията към тях в екстремни и аварийни условия; извършване на консултации и експертизи в областта на водите и хидротехническите съоръжения; покупка на стоки и други вещи с цел препродажба в първоначален, преработен или обработен вид; производство, изкупуване, съхранение и преработка на селскостопанска продукция от растителен и животински произход; търговия на дребно в неспециализирани магазини с разнообразни стоки; комисионни, спедиционни, превозни и складови сделки; лизинг; търговско представителство и посредничество; продажба на стоки от собствено производство; сделки с интелектуална собственост; хотелиерски, туристически, рекламни, преводачески, информационни услуги и услуги, свързани с осъществяване връзки с обществеността; програмни и импресарски услуги; покупка, строеж и обзавеждане на недвижими имоти с цел продажба и по-нататъшна експлоатация, както и всяка друга дейност, незабранена от закона. В случай, че за някоя от посочените по-горе дейности се изисква съответно разрешение или регистрация съгласно българския закон, тази дейност ще бъде осъществявана от дружеството само след получаване на такова разрешение или извършване на такава регистрация.
2021.01.15 Промяна на съдружници, Промяна на управители
Промяна на съдружници:
ПЕТЯ ПЛАМЕНОВА ПАПУРОВА 100% дял
СНЕЖАНА БОРИСОВА ПАПУРОВА 100% дял
Промяна на управители:
ПЕТЯ ПЛАМЕНОВА ПАПУРОВА
СНЕЖАНА БОРИСОВА ПАПУРОВА
Накратко за ТДП КОНТРОЛ
ТДП КОНТРОЛ ЕООД ("TDP Control" LTD.), с ЕИК 204012121, е основана на 06.04.2016 г. и е свързана с 1 други юридически лица.
Към момента дружеството е със статус "Действащ" и с капитал от 300 лева. Представлява се от ПЕТЯ ПЛАМЕНОВА ПАПУРОВА - Управител. Съдружници в ТДП КОНТРОЛ са ПЕТЯ ПЛАМЕНОВА ПАПУРОВА с 100% от капитала.
Дружеството е на 99 055 място по приходи в България за 2021 г., на 34997 място в област София (столица), на 34997 място в Столична и на 1 293 място по приходи в своята индустрия по КИД 7490 - Други професионални дейности, некласифицирани другаде.
Средномесечната нетна работна заплата в ТДП КОНТРОЛ за 2021 г. е в размер на 0 лв, което му отрежда 227 411 място по заплати в България за 2021 г., на 71800 място в област София (столица), на 71800 място в община Столична и 3 209 по КИД - 7490.
За 2022 г. ТДП КОНТРОЛ реализира -3,9% спад на приходите, 75,6% ръст на печалбата, 71,4% ръст на EBITDA, 70,6% ръст на активите.
Виж Исторически Съдружия
финансови отчети и регистърни данни на компаниите в България