ТЪРГОВСКО - ПРОМИШЛЕНА КАМАРА - ПЛОВДИВ | Сдружение
ЕИК, град, статус: 000478883, Пловдив, действащ
основана: 03.10.1990
регистрация по ДДС: ДА - от 02.04.1999 г.
КИД 2008: 9411 - Дейност на бизнес организации и организации на работодатели
състояние в регистъра към 20.04.2024 последна вписана промяна на 09.03.2022 последни финансови данни за 2022
Финансови Трендове
общо приходи
счетоводна печалба
персонал
Средна нетна месечна заплата за 2022 г.
n.a.
Място по приходи в България за 2022 г.
n.a.
Ръст/спад на приходите през 2022 г.
n.a.
Риск от Свръхзадълженост / Несъстоятелност
към 31.12.2022 г.Бърза Ликвидност
към 31.12.2022 г.Финансова Автономност
към 31.12.2022 г.Управление и собственост
Представляващ/и:
КОНТРАКТОР ПЛОВДИВ - управителен съвет АНГЕЛ СТОЕВ ХРОНЕВ - председател ДОБРИНА ДИМИТРОВА ПРОДАНОВА - управителен съвет ОФИС АКТИВИТИ - управителен съвет ЕМИЛ ХРИСТОВ ВЪЛОВ - управителен съвет АНГЕЛ СТОЕВ ХРОНЕВ - управителен съветСобственост:
Финансови данни
Място по Приходи
сред компаниите | място | от общо | в топ % | промяна |
---|---|---|---|---|
В България | n.a. | |||
В област Пловдив | n.a. | |||
В община Пловдив | n.a. | |||
По код на икономическа дейност (9411) | n.a. |
Място по Заплати
сред компаниите | място | от общо | в топ % | промяна |
---|---|---|---|---|
В България | n.a. | |||
В област Пловдив | n.a. | |||
В община Пловдив | n.a. | |||
По код на икономическа дейност (9411) | n.a. |
Изменения на Основни Показатели за 2022 г.
показател | изменение |
---|---|
общо приходи | n.a. |
счетоводна печалба | n.a. |
EBITDA | n.a. |
общо активи | n.a. |
Месечни Нива на Заплати за 2022 г.
вид заплата / персонал | лева |
---|---|
средна нетна месечна заплата | 0 |
средна брутна месечна заплата | 0 |
среден бюджет за месечна заплата | 0 |
средносписъчен персонал за 2022 г. |
Финансови Трендове
общо приходи
счетоводна печалба
персонал
финансови отчети и регистърни данни на компаниите в България
Основни Финансови Данни и Показатели за ТЪРГОВСКО - ПРОМИШЛЕНА КАМАРА - ПЛОВДИВ | Сдружение
Исторически финансови данни се поддържат от 2008 г. Ако липсва информация за години до 2021 г., вероятно дружеството е спряло дейност в годината, за която са последните финансови данни.
Забележка: Финансовите данни на компаниите се извличат от публикуваните от тях финансови отчети в Търговския регистър. В много редки случаи финансовите данни може да бъдат непълни или неточно извлечени, за което са създадени автоматизирани вътрешни контроли за тяхното откриване, и те се поправят от редактор. Това отнема време с оглед на стотиците хиляди отчети, които всяка година се публикуват в Търговския регистър, като ние поправяме несъответствията от по-големите към по-малките компании. Ако забележите непълноти или неточности във вашите или в други финансови отчети, можете да ни пишете, за да ескалираме приоритета за тяхната корекция.
2022 | |
---|---|
1. общо приходи (хил. лв.)
|
|
2. нетни приходи от продажби (хил. лв.)
|
|
3. разходи за оперативна дейност (хил. лв.)
|
|
4. разходи за персонала (хил. лв.)
|
|
5. счетоводна печалба/загуба (хил. лв.)
|
|
6. EBITDA (хил. лв.)
|
|
7. общо активи (хил. лв.)
|
|
8. дълготрайни активи (хил. лв.)
|
|
9. материални запаси (хил. лв.)
|
|
10. парични средства (хил. лв.)
|
|
11. вземания общо (хил. лв.)
|
|
12. задължения общо (хил. лв.)
|
|
13. задължения към финансови институции (хил. лв.)
|
|
14. собствен капитал (хил. лв.)
|
|
15. средносписъчен персонал (брой)
|
|
16. средна нетна месечна заплата (лева)
|
|
17. нетен марж (%)
|
|
18. възвращаемост на собствения капитал (ROE) (%)
|
|
19. възвращаемост на активите (ROA) (%)
|
|
20. финансова автономност (%)
|
|
21. обща ликвидност (%)
|
|
22. бърза ликвидност (%)
|
|
23. приходи от продажби средно на човек (хил. лв.)
|
|
24. приходи от продажби на 100 лв. оперативни разходи (лева)
|
Виж Оригинални Финансови Отчети от ТР
Година | Документ |
---|---|
2020 | Годишен финансов отчет |
2020 | Годишен финансов отчет |
2019 | ОПР |
2019 | Годишен финансов отчет |
2018 | Годишен финансов отчет |
2018 | Годишен финансов отчет |
2018 | Годишен финансов отчет |
2017 | Годишен финансов отчет |
виж всички години
Осигурени Лица в НОИ
година | средно год. | мин - макс | яну | фев | мар | апр | май | юни | юли | авг | сеп | окт | ное | дек |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2024 | - | |||||||||||||
2023 | - | |||||||||||||
2022 | - | |||||||||||||
2021 | - | |||||||||||||
2020 | - | |||||||||||||
2019 | - | |||||||||||||
2018 | - | |||||||||||||
2017 | 10,0 | 10 - 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 |
2016 | 8,1 | 8 - 9 | 8 | 8 | 9 | 8 | 8 | 8 | 8 | 8 | 8 | 8 | 8 | 8 |
2015 | 10,1 | 7 - 12 | 11 | 12 | 11 | 11 | 11 | 11 | 12 | 11 | 10 | 7 | 7 | 7 |
2014 | 11,5 | 11 - 13 | 11 | 11 | 12 | 12 | 11 | 12 | 11 | 11 | 13 | 11 | 11 | 12 |
2013 | 13,3 | 12 - 16 | 13 | 13 | 15 | 13 | 13 | 13 | 16 | 13 | 12 | 12 | 12 | 14 |
2012 | 11,7 | 10 - 15 | 12 | 11 | 11 | 12 | 13 | 12 | 12 | 12 | 10 | 10 | 10 | 15 |
2011 | 12,8 | 11 - 15 | 11 | 11 | 11 | 12 | 13 | 13 | 14 | 14 | 14 | 15 | 13 | 12 |
2010 | 10,2 | 10 - 13 | 11 | 11 | 11 | 11 | 11 | 11 | 11 | 11 | 11 | 10 | 13 | |
2009 | 12,0 | 11 - 14 | 13 | 13 | 13 | 12 | 12 | 12 | 11 | 11 | 11 | 14 | 11 | 11 |
2008 | 12,2 | 12 - 13 | 12 | 12 | 12 | 12 | 12 | 12 | 12 | 12 | 12 | 13 | 13 | 12 |
2007 | 13,0 | 12 - 14 | 14 | 14 | 14 | 12 | 12 | 12 | 12 | 12 | 12 | 14 | 14 | 14 |
2006 | 14,4 | 13 - 18 | 14 | 14 | 14 | 14 | 14 | 14 | 14 | 13 | 13 | 16 | 15 | 18 |
2005 | 13,5 | 13 - 15 | 14 | 14 | 14 | 14 | 13 | 13 | 13 | 13 | 13 | 15 | 13 | 13 |
виж всички години
Регистърни данни
Сдружение
PLOVDIV CHAMBER OF COMMERCE AND INDUSTRY
000478883
03.10.1990
Действащ
9411 - Дейност на бизнес организации и организации на работодатели
КОНТРАКТОР ПЛОВДИВ - управителен съвет | АНГЕЛ СТОЕВ ХРОНЕВ - председател | ДОБРИНА ДИМИТРОВА ПРОДАНОВА - управителен съвет | ОФИС АКТИВИТИ - управителен съвет | ЕМИЛ ХРИСТОВ ВЪЛОВ - управителен съвет | АНГЕЛ СТОЕВ ХРОНЕВ - управителен съвет
Сдружението извършва допълнителна стопанска дейност ,свързана с основната му дейност, със следния предмет: - издателска дейност, отдаване под наем на имущество, фасилити мениджмънт, реклама, инвестиции, предоставяне на бизнес-услуги срещу заплащане, като приходите от тази дейност се използват за постигането на определените в Устава цели.
Виж История на Промените
2022.02.22 Промяна на предмет на дейност
Промяна на предмет на дейност:
Сдружението извършва допълнителна стопанска дейност ,свързана с основната му дейност, със следния предмет: - издателска дейност, отдаване под наем на имущество, фасилити мениджмънт, реклама, инвестиции, предоставяне на бизнес-услуги срещу заплащане, като приходите от тази дейност се използват за постигането на определените в Устава цели.
Сдружението ще извършва допълнителна стопанска дейност свързана с основната му дейност със следния предмет: отдаване под наем на имущество, предоставяне на бизнес-услуги срещу заплащане , като приходите от тази дейност ще се използват за постигането на определените в устава цели.
2020.09.17 Промяна на предмет на дейност
Промяна на предмет на дейност:
Сдружението ще извършва допълнителна стопанска дейност свързана с основната му дейност със следния предмет: отдаване под наем на имущество, предоставяне на бизнес-услуги срещу заплащане , като приходите от тази дейност ще се използват за постигането на определените в устава цели.
1. Разработване на : - общи условия на типови договори, вкл. и външнотърговски, образци и общи условия за отделни видове стопански дейности; - съгласувано мнение на членовете си по проекти за нови нормативни актове, програми, стратегии и др. документи, регламентиращи стопанската дейност, както и предложения за тяхното усъвършенстване и ги предоставя на компетентните държавни органи на местно самоуправление, респ. чрез Българската Търговско-Промишлена Палата – София, на централните органи на държавна власт и управление. 2. Организиране на : - набиране и разпространение на бизнес-оферти в региона, от региона за чужбина и обратно; - консултации по договорно-правни, данъчни, митнически, транспортно-спедиционни, валутно-финансови и др. въпроси; - преводачески и легализационни услуги; - специализирани регионални панаири, изложби, изложения и др. под. - участието на членовете си - пряко или чрез Българската Търговско-Промишлена Палата-София в международни панаири, изложения и прояви - центрове за икономическа информация; - следдипломни обучения, квалификации и преквалификации; - събеседвания, кръгли маси, семинари по нормативно-правни проблеми и тяхното отражение в практиката. - посредническа дейност за информиране и наемане на работа на български граждани в страната и чужбина при спазване на нормативните условия 3. Участие в държавно-обществени, консултативни и други органи и организации в региона, а посредством Българската Търговско-Промишлена Палата - София и в органи и организации на национално ниво. 4. Участие в работата на регионалния орган за тристранно сътрудничество като работодателска организация при нормативно предвидените условия. 5. Информиране: - за действащи български и чуждестранни митнически, данъчни, валутно-финансови, търговски законодателства, вкл. за организацията и управлението на фирмите, изискванията за стандартизация на документите и за международните търговски, пристанищни и други обичаи. - за системата на Европейската асоциация за номериране (ЕАН) в България. 6. Съдействие и подпомагане : - за доброволно уреждане на евентуално възникнали спорове между нейни членове и техни контрахенти в страната и в чужбина; - при получаването на транспортно-спедиционни, застрахователни, визови и др. видове услуги; - за увеличаване на чуждестранните инвестиции в региона; - за рекламиране на дейността на членовете чрез специализираните си издания, или тези на Българска Търговско-Промишлена Палата - София; - за спазване на правилата по етика в пазарните отношения, като следи за прилагането на разработения от Българската Търговско-Промишлена палата - София “Кодекс по етика” и при констатирани нарушения уведомява членовете си и оправомощените органи; - на своите членове за получаването от трети лица на икономическа, фирмена и друга информация, каталози и др. под.; - маркетинговата дейност на членовете си; - регистрирането на фирми, вкл. и тези с чуждестранно участие. 7 Издаване и заверяване на свидетелства, удостоверения, сертификати и др. документи за: - произход на стоки; - други обстоятелства във връзка с производството и търговията ,самостоятелно или по договореност с Българската Търговско-Промишлена Палата – София. 8. Издаване и разпространение на български и чуждестранни нормативни актове, отнасящи се до стопанската дейност, друга специализирана периодична и непериодична литература, вкл. и на чужди езици със справочен, коментариен и статистически характер. 9. Съдействие за поддържането на доброволния Единен търговски регистър с фирмите на търговците и организациите от региона. 10. Издаване на сертификати за състоянието на членовете си. 11. Извършване на други дейности, договорени с местни органи на държавната власт, Българската Търговско-Промишлена палата - София и други институции. 12.извършване на допълнителна стопанска дейност, търговско представителство и посредничество, и други дейности свързани с предмета на основната и дейност.
Накратко за ТЪРГОВСКО - ПРОМИШЛЕНА КАМАРА - ПЛОВДИВ
ТЪРГОВСКО - ПРОМИШЛЕНА КАМАРА - ПЛОВДИВ Сдружение (PLOVDIV CHAMBER OF COMMERCE AND INDUSTRY), с ЕИК 000478883, е основана на 03.10.1990 г. и е свързана с 3 други юридически лица.
Към момента дружеството е със статус "Действащ" . Представлява се от КОНТРАКТОР ПЛОВДИВ - Управителен съвет, АНГЕЛ СТОЕВ ХРОНЕВ - Председател, ДОБРИНА ДИМИТРОВА ПРОДАНОВА - Управителен съвет, ОФИС АКТИВИТИ - Управителен съвет, ЕМИЛ ХРИСТОВ ВЪЛОВ - Управителен съвет, АНГЕЛ СТОЕВ ХРОНЕВ - Управителен съвет.
Съдружия
Дъщерни Дружества - 2 (в които ТЪРГОВСКО - ПРОМИШЛЕНА КАМАРА - ПЛОВДИВ има над 50% участие)
Всички финансови данни в таблицата са за 2022 г. и в хиляди лева – ако за някои дружества липсват данни, най-вероятно те са преустановили дейността си още в предходни години.
Забележка: Финансовите данни на компаниите се извличат от публикуваните от тях финансови отчети в Търговския регистър. В много редки случаи финансовите данни може да бъдат непълни или неточно извлечени, за което са създадени автоматизирани вътрешни контроли за тяхното откриване, и те се поправят от редактор. Това отнема време с оглед на стотиците хиляди отчети, които всяка година се публикуват в Търговския регистър, като ние поправяме несъответствията от по-големите към по-малките компании. Ако забележите непълноти или неточности във вашите или в други финансови отчети, можете да ни пишете, за да ескалираме приоритета за тяхната корекция.
№ | дял | от дата | наименование (правна форма, седалище, статус) |
общо приходи |
собствен капитал |
персонал |
---|---|---|---|---|---|---|
общо за групата - майка и дъщерни д-ва | ||||||
1 | 100% | ОФИС АКТИВИТИ | ЕООД | Пловдив | Действащ | ||||
2 | 100% | КОНТРАКТОР ПЛОВДИВ | ЕООД | Пловдив | Замразен | ||||
ТЪРГОВСКО - ПРОМИШЛЕНА КАМАРА - ПЛОВДИВ | Сдружение | Пловдив | Действащ - дружество майка |
Асоциирани Дружества - 1 (в които ТЪРГОВСКО - ПРОМИШЛЕНА КАМАРА - ПЛОВДИВ има под 50% участие)
Всички финансови данни в таблицата са за 2022 г. и в хиляди лева – ако за някои дружества липсват данни, най-вероятно те са преустановили дейността си още в предходни години.
Забележка: Финансовите данни на компаниите се извличат от публикуваните от тях финансови отчети в Търговския регистър. В много редки случаи финансовите данни може да бъдат непълни или неточно извлечени, за което са създадени автоматизирани вътрешни контроли за тяхното откриване, и те се поправят от редактор. Това отнема време с оглед на стотиците хиляди отчети, които всяка година се публикуват в Търговския регистър, като ние поправяме несъответствията от по-големите към по-малките компании. Ако забележите непълноти или неточности във вашите или в други финансови отчети, можете да ни пишете, за да ескалираме приоритета за тяхната корекция.
№ | дял | от дата | наименование (правна форма, седалище, статус) |
общо приходи |
собствен капитал |
персонал |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 1% | ИНТЕРКОНТАКТ | ООД | Пловдив | Действащ |
Понастоящем в Съдружие със - 3 лица
Всички финансови данни в таблицата са за 2022 г. и в хиляди лева – ако за някои дружества липсват данни, най-вероятно те са преустановили дейността си още в предходни години.
Забележка: Финансовите данни на компаниите се извличат от публикуваните от тях финансови отчети в Търговския регистър. В много редки случаи финансовите данни може да бъдат непълни или неточно извлечени, за което са създадени автоматизирани вътрешни контроли за тяхното откриване, и те се поправят от редактор. Това отнема време с оглед на стотиците хиляди отчети, които всяка година се публикуват в Търговския регистър, като ние поправяме несъответствията от по-големите към по-малките компании. Ако забележите непълноти или неточности във вашите или в други финансови отчети, можете да ни пишете, за да ескалираме приоритета за тяхната корекция.
№ | дял | от дата | съдружник (наименование, п. форма, седалище, статус / физическо лице) |
в дружество (наименование, п. форма, седалище, статус) |
---|---|---|---|---|
1 | 94% | НОВИЗ АД | ИНТЕРКОНТАКТ | ООД | Пловдив | Действащ | |
2 | 3% | СДРУЖЕНИЕ СТОПАНСКА АСОЦИАЦИЯ - ПЛОВДИВ | ИНТЕРКОНТАКТ | ООД | Пловдив | Действащ | |
3 | 2% | ЕТ ДИМЕЛ - ДИМИТЪР ПРОДАНОВ | ИНТЕРКОНТАКТ | ООД | Пловдив | Действащ |
Виж Исторически Съдружия
финансови отчети и регистърни данни на компаниите в България